28.4.15

In an own designed dress



Po dłuższej nieobecności powracam, aby pochwalić się moim najnowszym zaprojektowanym dziełem. Oczywiście na własnoręcznie zaprojektowanej sukience nie mogło zabraknąć koronki, mojego ulubionego materiału. Miało być dziewczęco i delikatnie, a rezultat możecie ocenić sami :)

After a long absence I am returning to share with you my newest own designed project Of course, there is lace on my dress, it could not be different! It was supposed to be delicate and girly and now you can see a result :)



Ostatni weekend był tak ciepły, że chodzenie po świeżym powietrzu z odkrytymi plecami nie skończyło się dla mnie złapaniem przeziębienia :) Fontanna, którą widzicie w tle, była dla mnie inspiracją do stworzenia sesji. Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że wygląda, jakby żywcem przeniesiono ją z Italii? 

Last weekend was so warm that wearing this open-back dress didn`t finished with a cold :) 
The fountain was the main inspiration to create the photosession. Do only I feel that it looks so much italian?





Follow on Bloglovin

Visit my instagram to stay in touch with me everyday!

5 komentarzy:

  1. Pretty romantic ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks amazing! Great dress! :)

    Recently I have started as a guest designer for a famous bag brand and my first design of a belt bag is out! <3 I would love to hear what you think about it! :)
    Hope to see you soon on my blog
    www.beneaththecoat.com
    Bloglovin
    Facebook :)

    Kisses from Zurich,
    K

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks sweet and girlish... probably what you wanted, but if I'm honest, it's not my kind of clothing (I like dresses, but HATE wearing them.. ) but it's still pretty good !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham biale sukienki!

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń